Виммельбухи

ספרי ווימלבוך לילדים – איך עוברת שנה ביער, בטירה ובארץ הפלאות?

ספרי ווימלבוך הם ספרים מופלאים. למרות שכמעט ואין בהם מלל, אין הרבה רומנים שבהם תמצאו את אותה הכמות של סיפורים. עשרות ואף מאות עלילות מתפתחות על עמודי הספר – צריך רק ללמוד לראות אותן. "שנה בכפר", "שנה בארץ הפלאות" והספר החדש "שנה בטירה" הינם ספרים מיוחדים בסדרת הווימלבוכים שלנו. כל ספר מכיל 12 עמודים כפולים עם פירוטים, כל אחד מהם מוקדש לחודש שונה בשנה. הילד יכול להתבונן בחיי הדמויות ביום ובלילה, בכל עונות השנה. שבו בנוח עם הילד, עיינו בתמונות, המציאו סיפורים ושחקו "מצא והראה".


"שנה ביער"
תגלו הרבה דברים מעניינים על חיי הטבע וחיות היער. מי גר איפה? מי ישן ביום ומי ישן בלילה? מי חבר של מי? מי אוכל מה? לדוגמה, בדפי "סתיו", הילד ילמד כיצד חלזונות נכנסים לתרדמת חורף, היכן ניתן למצוא חיפושיות ארוכות-קרניים, מדוע צבאים שואגים בקול רם וחזירי בר חופרים בחיפוש בלוטים.


"שנה באתר בנייה"
הילד יכיר מגוון מכונות, כלים ומכשירים המשמשים באתרי בנייה, ילמד למה מיועד כל אחד מהם ויראה אותם בפעולה. בכל חודש הוא יראה איך מחפרים, מעמיסים ומערבלי בטון שמחים וגיבורים רבים אחרים יוצרים שטיפת מכוניות. תוך כדי התהליך הילד יפתח קשב, דיבור וזיכרון.


"שנה בארץ הפלאות"
על דפי הספר הזה, הבלתי אפשרי הופך לאפשרי, ויצורים קסומים חיים את חייהם המופלאים. שחקו עם רוח רפאים חמודה שמזכירה מאוד בלון, תכירו דרקון שחולם להיות דינוזאור. ותוך כדי, המציאו אגדות משלכם וחזקו את הידע על עונות השנה!

"שנה בכפר"
הספר יעזור לילדכם להכיר חיות בית, יספר על הטיפול והמחויבויות של תושבי הכפר וילמד את הילד מילים חדשות. תחילה תכירו את כל הדמויות (כשני תריסר דמויות, כולל חתולים וחזיר!), ולאחר מכן תוכלו לצפות בחייהן בכל חודש בשנה.

חדש! "שנה בטירה"
הוימלבוך הזה מיועד למעריצים הכי קטנים של סיפורים על אבירים, נסיכות ודרקונים. עלילה בלשית מתפתחת בשתים עשרה תמונות פנורמיות: עליכם לעקוב אחר הפרטים, לפרום את שרשרת האירועים המסתוריים צעד אחר צעד, ותוך כדי תפתחו קשב ודיבור.

חזרה לבלוג